#Det #er #visst #jul

Legger du merke til min veldig «chille» overskrift? 

Nå tror du sikkert at jeg er en av dem som pynter 23 desember og kjøper gaver på bennern nedi gaten. (Voldsomt til schlækk språk på meg i dag) 

ÅNEIDU! Er du en ivrig følger, som jeg selvsagt regner med du er, så vet du at her i huset pynter man tidlig. veldig tidlig. 30 november tidlig. Med 20 år gammel julepynt. 

Og jeg har ikke gjort noe anleis enn jeg gjorde i fjor. 

Det kan hende jeg skyter meg selv i foten her, men jeg tenkte å vise dere juletreet vårt. Ikke fordi jeg er redd dere vil le av meg, men jeg vet om noen interiørdesignere som kommer til å gremmes. og ikke minst per og carlos. Hvem er per og carlos? Det er dem som strikker (!) julekuler så heklepinnene går veggimellom. 

Her, tradisjonen tro skal ALT på. og da mener jeg ikke sånn.. fint alt på. nei. ALT på. Har du en gammal hatt som er i julefarger? HIV DEN PÅ! 

I år har jeg ikke tatt den heeeelt ut, da min mor kommer på besøk på lørdag. Noe verdighet må jeg jo ha. Bilde

 

Det glemte jeg nesten å fortelle dere. Detta er ei usminka blogg. Så jeg gidder IKKE bruke 45 minutter av min dyrebare kveldstid til å rediger bildene, slik at dere går helt #OMG, #VI# MÅ #LEGGE #DET #PÅ #INSTAGRAM! (ja jeg hater instagram) 

og når vi først er inne på det. Jeg har en høne å plukke dere av mine venninner som har Instagram. Når dere deler bildene også på facebook. KAN DERE VÆRE SÅ SNILL Å IKKE HA DEN DERRE FORBANNADE #-driten på ALLE ordene da? 

Er dere klar over at det er innmari vanskelig å lese, og jeg lager sånn «DJYT» lyd i hodet for hver #. så i dag ble det følgende: DJYT babygirl DJYT cute DJYT min DJYT skatt.

Makan til fjåseri. Jeg har instagram. Så oppdager jeg hvor intenst kjedelig det var. Men jeg blir ikke kvitt det på facebook. Gad. Okeu. over til mer jul.

Lager du julepønten sjøl spør du?

Vel. Jeg har gjort det en gang. Nille-julepynt. I miin gravide hormonelle tilstand i fjor, mente jeg at følgende pynt var fint på treet: 

Bilde

Dere kan jo da observere at:

1. jeg er ikke lenger gravid.

2. Jeg er ikke lenger hormonell (ikke i følge Fredrik)

3. Denne julepynten er noe av det rareste vi har hatt på treet. Noensinne. Punktum. # DJYT

Så her sitter vi da. Og bader i snop og farris, mens vi «gamer» (jepp jeg er en sånn en). Juletreet er forholdsvis rekordvis skjevt, hundene ligger oppned, bakfrem i sofaen og jeg har skaut på hodet. True story. 

Jeg undres på hvor lang tid det tar før bassen river det ned. en baby kan ikke rive ned treet sier du? Vel, da har du ikke møtt min sønn for å sei (laks) da slik. Jeg er rimelig sikker på at han trenger bare SE på det og så POFF, KNUS, KNERT. Da er det godt at alle julekulene er laget av plast. 

Ååå hvilken god kjernefamilie vi er dere. Helsesøster sa jeg var en vakker supermamma i dag. Jeg tror dette beviser det motsatte. Bilde

2 thoughts on “#Det #er #visst #jul

Legg igjen en kommentar

