Snopeforderva mor

Yes.
Nok en gang sitter jeg her, fullstendig i klisteret, forholdsvis med freia sjokoladeglasur rundt munnen. Da poden fremdeles var våken og noenlunde samarbeidsvillig gjorde jeg en kjapp vurdering av tørrskapet over kjøleskapet. kommer jeg til å bli snopesyk i kveld? Er jeg higen på noe digg?
Nok en gang beviser jeg for meg selv og kanskje andre aleneforeldre, at jeg overhodet ikke har lært av mine tidligere feil. La oss kalle det for det det er. Et ikkeeksisterende talent for sukkerbehovsvurdering.

Stappmett på hjemmelagde kjøttkaker og Pepsi Max (Sorry cola) gjorde jeg en enorm tabbe. Nei, sa jeg til meg selv. Du har jo snus og brus og noe skikkelig trash på tv. Denne kvelden blir nok fin uansett.

I have never been more wrong.

At jeg i det hele tatt ikke klarer i det vurderingsøyeblikket å kikke tilbake på tidligere lignende episoder er en ting, men at jeg ikke kjenner meg selv godt nok til å vite, at det ikke finnes et eneste tidspunkt hvor jeg ikke har lyst på snop.
Syk sa du? Gi meg vingummi intravenøst, det funker fjell!

I går da planene gikk i vasken feiret jeg lørdagskvelden med et kilo smågodt. Ja jeg vet, under slike omstendigheter sier kroppen ifra. Det gjør forholdsvis min også, men jeg klarer…ikke….stoppe.

Anywho. Så nå sitter jeg her, kvalm fra innsiden av beinmargen og ut i nesten. Ingen brus, tom for snus og litt miserabel. Gå på butikken sa du?

DET GÅR JO IKKE DET! Jeg erkjenner at jeg er drita dårlig til å planlegge disse tingene og har nå søkt på finn etter mennesker som ønsker å ansettes som butler for litt fårepølse og kos fra Frode. So far ser det dårlig ut, men jeg ser ingen annen løsning på problemet. Nå har jeg andre ting å prioritere. Nå skal jeg finne ut om nutella er best i skål eller glass, varm eller kald og om det smaker godt med appelsin.

Jeg tror ingen, og da mener jeg INGEN er så desperat på snop som det jeg er nå.

Legg igjen en kommentar

